(Äntligen) hemma

2008-04-26 @ 21:15:40
Eller äntligen är det väl inte heller, men har saknat Mercedes hela dagen så på ett sätt är det skönt att komma hem!

Vår lördag har varit händelserik och väldigt skojig, då Niklas och Tina inte skulle åka med oss till stan iaf så tog vi och for ner själva istället!

Vi hittade inget på Erikshjälpen förutom Niklas och Tina som ville ha hjälp med att köra hem en spegel som de köpt där och inte fick plats med i deras lilla Volvo som de åkte med!

Därefter så for vi hem till mamma och pappa för att fika och därefter så blåste vi upp till Bollstabruk för att Micke hittade en Minimoto som han ska ta motor från till fyrhjulingen på Blocket.. sedan så stannade vi till i Kramfos Centrum för att käka den omtalade Kebaben, som jag har hört så myckt gott om från Rolf och Micke och den var faktiskt kanongod, synd bara att vi fick äta i bilen och jag som sölar ner mej hela tiden.. ja ni kan jue tänka er hur mina kläder ser ut just nu..

Tillbax till Timrå för att fika lite - kaffe och sånt på maten innan vi fortsatte vår resa hemövers, och här sitter jag nu.. ska alldeles snart kliva in i duschen och tvätta bort allt resdamm och dressing från kebaben och senare ikväll ska jag ta med mej Benzen ut!

image342

Längtar så tills imorrn då jag får träffa Åsa, och planera vår lilla hämndattack mot de som INTE kan sköta sej själv och skita i andra!
Men jag säger så här; att du/ni får skylla er själv nu när ni har retat både mej och Åsa, för om det är nåt vi hatar så är det människor som lägger sej i andras liv... va, fan DU har väl ett eget liv och sköta om, inte fan är väl jag omyndigförklarad heller...?!

Bara så att du vet det så är du på ganska god väg att bli polisanmäld pga trakasserier och diverse andra saker!!!

Nej nu ska jag prata med Åsa på MSN, sen duschen!


image343

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0