Äntligen fredag

2008-04-11 @ 14:34:43
Äntligen är det fredag och helg igen, men som det ser ut så kommer det att bli en tråååååkig helg....

Aja, huvudsaken är att jag får sova (kanske) lite längre än till klockan 6 då Mickes klocka sätter igång på veckorna!

Brevet från sjukhuset var INTE med posten idag, men då kommer det nog på måndag (om de inte har glömt bort det igen)

Får hoppas på att min kära sambo är på bättre humör idag än igår kväll när jag kom hem från Timrå; sa inte många ord till mej under kvällen och när han äntligen sa nåt så fräste han av mej för att "jag hade gjort påhopp på honom" när jag sa lugnt och sansat att fjärrkontrollen låg på bordet och inte i soffan!!!
Då var det jävla tur för Micke att jag inte har körkortet ännu, för då hade jag farit härifrån och skitit i honom några dagar (över helgen)...

BTW: satt och kollade på kort från 2007 och den 14 april ifjol så var vi med Rolf och Emelie i stugan och åt surströmming och grillat första gången för året och då var det minsann ingen snö heller!!! 
Vi satt ute och åt och hade inte på oss mer än tröjor och skor och det var ingen som frös och behövde gå in och hämta en jacka... medans i så är det hur mycket snö som helst, eller det kom jue i veckan här!

image310


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0