Min helg....

2007-11-25 @ 18:28:31
Har varit ganska lugn och trevlig!
Har mesta delen bara varit hemma med Mercedes och Mcke har jobbat, eller ja iaf i lördags.
Är lust nu hemma hos mammsen i Timrå och ska käka middag här idag, det blir grillat *mumma*

Mercedes har iaf fått bort stygnen nu och med dem så försvann jue även tratten, jag tror hon tyckte det var skönt att äntligen kunna få tvätta sig ordentligt och få kunna slicka sig på magen utan att matte skäller på henne :-)
Micke tyckte att hon såg ut som en parabolantenn med tratten på sig och jag tor att hon skämdes en aning :-D

Nej men nu ska jag iaf gå och kika om maten snart är klar börjar bli lite hungrig nu jue....








Ses när vi hörs!!

Love Ya´ll

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0