Söndagen den 30/12-2007

2007-12-30 @ 22:42:06
Godkväll kära besökare!!

Har idag känt mej lika hängig som igår, men förhoppningsvis så är det på bättringsvägen, för vem vill sitta hemma ensam på nyår?
Men om jag nu skulle känna mig sjuk imorrn åxå och ändå vill följa med så får jag väl ta mej en cider eller två så kanske det känns bättre image27lixom fylla bakterierna *tihi* 
image36



Ja, så vad har hänt idag då??
Vi har varit på Fyndlagret för att kolla på en köpmansdisk som pappa hade hittat åt oss där, men vi köpte den inte utan reserverade den till onsdag.
Så vi får se vad som händer då.
Därefter for vi på Clas Ohlssons och köpte en kedja till kryddlampan vi köpte igår tillsammans med bordet och stolarna (tänkte lägga in bilder senare på vårt fina kök)
Från stan drog vi vidare till Birsta City för att jag skulle in på apoteket för att inhandla lite nässpray och alvedon, gäller att kurera sig inför imorrn som sagt!!

Nu så är iallafall vårt gamla köksbord och stolar borta; Rolf fick dem så han kan ha dem i stugan, (dit vi ska imorrn) han och Emelie var hit och hämtade dem alldeles nyss.

Nej men nu så ska jag surfa vidare på nätet och lyssna på Bandit 106-3, de spelade nyss Mötley Crue (som jag avgudar) eller snarare så avgudar jag Tommy Lee, finns det nån snyggare karl?? 
 
image38
image37image38


image33

image34


Ses när vi hörs.
Love Ya´ll
//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0