Ojsan!!

2007-12-18 @ 12:57:49

Herregud vad tiden går fort alltså... ska försöka att minnas vad som har hänt sen sist.

Min mobil har gått sönder image5 den började bara att blinka och tillslut så gick det inte ens att starta den, så nu är den nere i Kalmar på service  *saknar min älskade K610i*

 Har varit på 2 årskalas hemma hos brorsan, Karro och Emelie, hon är såååå otroligt mysig.
Hon verkade bli glad över vår present, men gladast över "farmors."

Ja, mer då???
Jag vet faktiskt inte; jag tror att jag allvarligt talat börjar att bli gammal och senil, för snart minns jag inte ens vad jag åt till middag igår!!


Jag har jue lovat (eller åtmistonde tänkt) att jag skulle lägga in en liten liten bild på Mercedes när hon hade kragen på sig; så nu kan ni alla pusta ut, för här kommer den.
Håll till godo: 
                 Här var hon fortfarande lite "groggy" efter narkosen!

                          
               Här sitter hon i "husses" knä och håller sig for huvudet!

                         
              Och det var här som "husse" tyckte att hon såg ut som en
              parabolantenn!!

Jaja, ses när vi hörs.
Love Ya´ll!      image12

Kommentarer
Postat av: IdaB

IdaB från fl har även hittat till din blogg ;-) Ska fortsätta plöjja igenom några sidor nu! Ville mest baar säga Hej :-D

2007-12-21 @ 14:50:01
URL: http://backeus.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0