Nu är glada julen slut =)

2007-12-27 @ 19:31:36
Jaha så var julen 2007 slut nu (äntligen tycker jag som i övrigt hatar jul)

Julafton var vi som sagt hemma hos mamma och pappa i Timrå där det bjöds på mat (självklart) och lite Tv-tittande.
Julklappar hos mamma blev pengar till oss bägge två, och det blev lika av gubbens farmor och farfar. 

På juldagen så var vi hos svärfar och därefter så tog vi och åkte till Timrå för att hämta julklapparna som jag fått av Micke, Karro och Emelie.

Av dem så fick jag:

Kanonbra eftersom strumpor kommer alltid till användning och desutom så älskar jag Hello Kitty!
 
Desutom så fick jag detta:

Luktar gott gör det åxå.

Men sist och inte minst så vill jag passa på att visa vad jag fick av min älskade Micke:

Kanske syns lite dåligt vad det är, men iaf så är det ett Playboy halsband som åxå är något som jag älskar; Playboy!!

Ja, som sagt så är julen över och vad väntar härnäst; jo nyårsafton som vi ska fira med Rolf och Emelie.

Micke och Rolf ska käka surströmming medans vi får väl hitta på något annat för nån jävla strömming vill vi INTE ha!

Nu: Prata lite skit på MSN
Senare: Vila (är såååå jävla förkyld)

Ses när vi hörs.
Love Ya´ll

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0